بهترین ها


پویا♥تینا

し♥√乇 しѺ√乇

عاشق بهترین ها نباش… 

بهترین باش…

 تا بهترین ها عاشق تو باشند...
 


نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت18:22---2 شهريور 1393
کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو…


DUYĞU
ساعت18:21---2 شهريور 1393
نگاه تــــــو..
مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند..
چه معجــــــــونی می شود..
زندگــــــی..
با لمس دستانِ تـــــــو..
با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو..


DUYĞU
ساعت16:01---16 مرداد 1393
ســــــــــــــــکوت مــیکنم
ســــــــــکـــــوت !
نــه اینـــکه دردی نـمانـــده
نـــــــه…!!!
گــلویی نمـــانـــده بــرای فریــــــاد...


ترلان
ساعت19:26---14 مرداد 1393

من اگر عاشقانه می نویسم…
نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم


DUYĞU
ساعت19:04---8 مرداد 1393
خيلي حرف است ...
وفادار دست هايي باشي ...
که يک بار هم لمسشان نکرده اي ...!!!


عشقت حنانه
ساعت23:54---4 مرداد 1393
وبت خیلی عالیه تبریک میگم گلم
بوس بوس بوس


donya
ساعت23:53---4 مرداد 1393
کل دنیا را هم که داشتـــــــه باشی...باز هم دلت میخواهد...بعضی وقتهـــــا...فقط بعضی وقتها...برای یک لحظه هم که شدهــــــ
همه ی دنیا ی یهــــــــ نفــــر باشـــــــی...


amir
ساعت23:51---4 مرداد 1393
شک نکنـــــــ ...اینده ایی خواهمـــــ ساخت که گذشته امـــــ جلویش زانـــــــو بزند...قرار نیست من هـــــــم دل کسی دیگهــــ ای را بسوزانمـــــــ!!بر عکس کســــــی که وارد زندگیمـــــــ میشود انقدر خوشبـــــــــــخت میکنم...که به هر روزیــــــــ که جای او نیستی لعنتـــــــــ بفرستیــــــــ.... لعنـــــــتیــــــــــ ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, 22:5 بـ ه قـلمـ تینا و پویا


طراح : صـ♥ـدفــ